uw voordelige online tuincentrum

Klantenservice

Levertijd

We gebruiken DPD om je bestelling te bezorgen. Tijd tussen bestelling en levering is ongeveer 2-3 werkdagen. Orders geplaatst na donderdagavond worden na het weekend verstuurd. We sturen u tracking informatie zodra uw pakket ons magazijn verlaat. We bezorgen ook op zaterdag. U kunt uw pakket met het trackingnummer volgen via de website van DPD . Meer weten? bekijk dan het overzicht met alle levertijd informatie. De levertijd is een indicatie, deze kunnen wij niet garanderen.


Verzendkosten

Wij verzenden uw bestelling naar België voor een vast bedrag van € 5,95 ongeacht de grootte van uw bestelling.

Waarom geen gratis verzending voor grotere bestellingen?
Gratis verzending bestaat niet, als het wordt aangeboden maakt het deel uit van de kostprijs van de planten, waardoor elke individuele plant duurder wordt, bij grotere bestellingen zou je meer verzendkosten betalen, ook al lijkt het gratis.


Leverhoogte

Wij vermelden bij alle potplanten, heesters en bomen een leverhoogte

Bij potplanten is deze hoogte gemeten vanaf de grond, inclusief de pot. Houdt er dan ook rekening mee dat planten die in een border worden geplant in de border lager zullen zijn, omdat de pothoogte onder de grond verdwijnt.
Heesters en bomen die worden geleverd met kale wortels, dus zonder pot, worden gemeten vanaf de bovenkant van de wortels en zijn dus geplant net zo hoog als de leverhoogte.

Wij geven altijd een leverhoogte range aan omdat het een levend product is en producten gedurende het seizoen enigzins in lengte kunnen variëren.
Eenmaal geplant zullen de meeste planten, zeker in het voorjaar, snel doorgroeien.

Bij wortel planten is geen sprake van een leverhoogte omdat dit deel van de vaste plant geheel onder de grond verdwijnt, de plant loopt uit na het planten.


Retourneren

Vanwege de bederfelijke aard van het product, de afstand en de kosten om het product te retourneren, heeft het meestal geen zin om het product te retourneren. Neem contact met ons op wanneer je een probleem hebt met een van de geleverde producten en we zullen het naar tevredenheid oplossen.
De eventuele kosten voor het retourneren van goederen zijn voor eigen rekening.


Betalen

U kunt veilig betalen via onze webshop. Al onze betalingen worden uitgevoerd door Multisafepay en Paypal binnen een beveiligde omgeving. Wij accepteren alle gangbare creditcards en banken.

Klarna

Bij TuinFlora kunt u dan betalen via Klarna. Zo kunt u uw bestelling eenvoudig achteraf betalen en direct profiteren van uw nieuwe aankoop. Je hoeft niets extra's te doen om het te gebruiken. Ga gewoon door je bestelproces. Kies je bij het afrekenen voor Klarna, vul dan je gegevens in en wij versturen je bestelling direct.

Houd er rekening mee dat er een minimale bestelwaarde van 30 euro is om Klarna als betaalmogelijkheid te kunnen gebruiken.

Veilig betalen en verzenden

Garantie

Als u niet tevreden bent met de kwaliteit van de bollen of planten bij aankomst of als ze niet groeien, zullen we u terugbetalen of de producten gratis opnieuw verzenden. Zo simpel is het. Maak een foto van het artikel, hou het ordernummer bij de hand en neem contact op met de klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Garantieperiode:

  • Kamerplanten en Bonsais 1 maand
  • Voorjaarsbollen 1 groeiseizoen tot uiterlijk 31 mei
  • Zomerbollen en perkplanten 1 groeiseizoen tot uiterlijk 1 oktober
  • Vaste planten, bomen en heesters 1 jaar

Indien de vervangingswaarde van producten lager is dan de verzendkosten vergoeden wij de productwaarde, we sturen de producten dan niet opnieuw.


Contact

Stuur ons een e-mail, we zijn 7 dagen per week bereikbaar van 09:00-18:00 uur., wij streven er naar om binnen 48 uur te antwoorden.

Waarom alleen email?
Email is op dit moment van het seizoen voor ons de efficientste manier voor het verwerken van vragen van klanten en daardoor kunnen wij u sneller en beter helpen dan over de telefoon.

Belangrijk:
Vermeld altijd uw ordernummer in het onderwerp van de e-mail.
Indien u een klacht heeft sluit dan altijd een foto bij van de product(en) waarop de klacht betrekking heeft zodat we de klacht direct naar ieders tevredenheid kunnen afhandelen.

Vanwege het grote volume in het voorjaar (1/3-30/6) kunnen wij in deze periode alleen order gerelateerde emails in behandeling nemen.

Adres:

BulbsDirect b.v.
Achterweg Zuid 33C
2161 DX Lisse
Nederland

Check voor u ons mailt eerst onze veelgestelde vragen pagina.

 

Betaalgegevens

Bank ABNAMRO: 4356.09.564
IBAN
: NL19ABNA0435609564
BIC
: ABNANL2A (buiten de EU)

Tuinflora.be is onderdeel van Bulbs Direct b.v.

KVK Nr: 28090773
BTW Nr: BE 0563.999.273

Veilig betalen en verzenden